Avakadolumama ben daha yeni götürdüm doktora , demir eksikliği, alerjik bir durum yada genetiktir demişti doktorumuz. Demir değerlerine bakıldı normal çıktı, alerjik olduğunuda düşünmüyorum dedi. Bende de olduğu için genetik olduğunu düşünüyoruz. Ama sinir bir durum inşallah büyüdükçe geçer..