Kızlar hayırlı geceler bir aydır sol bacagım ağrıyo diz kapağım arka baldırlarım ayak bileğim sızlıyor sankı bacagğımda bi ağırlık var yüz üstğ yatınca belim agrıyor bel fıtığından şüphelendim doktora gıdemedım uc ay once belden uyuşturmaşı seseryan oldum bel fıtığı olanlar var mı aramızda belirtileri nelerdi yardımcı olursanız sevinirim