Malesef horlama problemim var utanarak yazıyorum. Eşimin uykusu ağırdır dert etmedi ama bebeğimle aynı odada uyumama engel olduğu için çok problem yapiyorum aşırı sesim yok ama bebekler hassas olduğu için sesime deliksiz uyku uyuyamıyor ne zaman onunla uyusam ikimizin de uykusu paramparça ne zaman başka odaya gitsem bir veya iki saat de olsa uyuyor bende ayrı yatmaya başladım. Tedavisi zor bence kemik egriligi ameliyatı oldum çok kilom yok ama genede aynı, çünkü genetik sanırım. Bebeğiyle koyun koyuna yatanları hep kıskanıyorum :(