Merhabalar 😊 18 aylık oglum var ilk dogum yaptıgım sıralar üzüntüden sag gögsümde sütüm kesildi çok az geliyordu ve bende sürekli sol gögsümle emzirdim daha sonra verdigmde de sag gögsümden bebegim hiç emmedi yani 17 ay sadece sol gögsümle emzirdim bazen elimle sagdım ama sütün rengi hep sarı geliyor 3 4 gündür de artık emzirmeyi bıraktım sizce pompa alıp o sarı sütü boşaltmam gerekir mi yani Bi bebegim daha olsa sag gögsümde süt hep sarı mı olur yoksa süt yenilenir mi
Acaba süt bozuldumu ? İlerleyen günlerde bana sıkıntı yaşatrmı lütfen Bi bilginz varsa yardımcı olun.