Merhaba anneler ..
bebeğim 11 aylık akşam yemeği yiyor. Daha sonra meyve yada kurabiye bisküvi veya puding tarzı birşey yiyip 1 saat sonra uyuyor. Yatarken de emiyor . Geceleri sürekli uyanıyor emiyor saatte 1 . Acıktığından mı yoksa alışkanlık mı yaptı bilmiyorum. Sütüm var . Eminim . Eşimde bu gün devam sütü mü alsak doymuyor mu acaba dedi canım sıkıldı 😕 acaba bebeğim aç mı diıorom. Ama bir şey yapsam da yemiyor yatarken bilmiyorum 🤦🏻♀️