BEYZANUR2020 Ben test yaptırmadım çünkü daha çok küçüktü doğru sonuç vermez dedi doktor, deneme yanılma yöntemiyle bulmaya çalış dedi. Yani 3 aydır çoklu besin diyetindeyim ama hep yüzü kızarık ve mukuslu kaka devam ediyor. Bende bu yüzden sütü tekrar deniycem yavaş yavaş açmaya çalışcam, eğer bi tepki gösterirse hemen doktorla iletişime geçip test yaptırmayı düşünüyorum artık