Egeninannesiii canım ben de geçen ay doktoruma sordum neden hala olmadım diye. Emziriyo musun dedi hayır dedim bıraktı 3 4 haftadır. O zaman olursun yakın zamanda dedi. Rahme baktı. Bayramdan sonra olmazsan gel ilaç vercem dedi ama ben bayramda oldum çok şükür. Bebeğim şu an 6 aylık bu arada. Emzirmek adeti geciktiriyomuş doktprumun da dediğine göre