edaslantrgt hiç çözüm arama yerinde olsam bol bol alırdım kucağıma. Birdaha bebeklikleri gelmiyor çünkü o kucağına sığdığı zamanlar öyle kıymetli ki. Seni anlıyorum şuan yoruldum ama olmuyor vs diye düşünüyorsun biraz büyüyünce insan o kucakta ki hallerini öyle özlüyor ki… Benim oğlum da hep kucaktaydı bende yorulurdum ama şimdi geriye dönüp bakınca iyiki de kucakcıymış iyiki almışım kucağıma diyorum iyikiiii ❤️ şimdi de kucağa gelmiyor o minicik bedenini özledim vallahi 😊