13 aydan selamlar, kızım hala yalnızca anne sütü alıyor, çok iştahsız, hiç bir şey yemek istemiyor, süt alerjisi var ve ikimizde diyetteyiz, atak dönemidir diş çıkarmadır derken hiç zorlamadım ama son iki akşamdır saat başı uyanıp emmek istiyor, gün içinde doymadığı için mi sizce? Ne yapam ne edeeem uykusuzluktan en iyi arkadaşım göz altı morluklarım oldu artık 😁