Semaab ilk dogumumdan sonra bende dudak kısmının alt tarafında şişlik olmuştu umursamamistim sonra takip ettim büyümeye başlayınca doktora gittim bartolin kisti olduğunu öğrenmiştim ama bu kist korkulacak gibi deilmis sadece sürekli tekrarliyabiliyormus baya bı ilaçla idare ettim oyuzden takip et kuzum buyurmu diye