Kızlar biraz alakasız olacak ama 3 aylık bebişler olarak toplandık diye sorucam. Hala bez takibi yapıyor musunuz. 5 kez değiştirilmesi gerek deniliyordu ya bizimkisi öyleydi bugün 3 tane değiştirdik dördüncüye daha hiç çiş yapmamış takalı 3 saat oldu. Sütüm yetmiyor mu diye düşünmeye başladım. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda