minnosunannesi06 neden soruyorsunuz böyle şeyleri oğlum 10 aylık 80 cm ama bi bak babaya deve resmen elbette böyle olması çok doğal. Dayısı anneannesi hepsi uzun bende kısa sayılmam. Boy genel olarak genetiktir. Şimdi ben sana havadan havadan 80 cm ya çocuğum desem kendini kahretsen ayyy benim neden değil diye ne gerek var ki. Her bebeğin gelişimi özeldir. Bu ay 76 cmdir obur ay 4 5 cm birden atar şaşırsın. Böyle şeylere kafanı takip onla bunla kendini yorma bence doktor eğer bi4 sorun yok dediyse yoktur. Ayrıca boyu kısa falan değil ortalama bir boya sahip.