Merhaba hayırlı akşamlar herkese odalarim 23 24 derece ama yatak odam 21 derece bebeğimi nasıl giydirmem gerekiyor kızım 5 aylık evimiz gazlı. Üşümesin den çok korkuyorum şuan üzerinde patikli alt don ve ince polar pijama takımı var üzerine yine çorap giydirdim ince bir battaniyeyle kundakladim serbest bir şekilde ince 1 adet polar battaniye ve bir adet kalın battaniye attım üzerine fazla mı nasıl sizce