Kızlar oğlum 25 aylık teyzem benle yaşıt ve oğlu benim oğlundan 10 ay büyük geçen konuşmamızda ben 1 buçuk yaşından beri balık yağı veriyorum dedi ben de hiç kullanmadım doktoruma demedi çok şükür iyi 22 aya kadar emzirdim benim merak ettiğim sizde kullanıyormusunuz bana bir marka önerdi kullan dedi herkes istediği gibi eczaneden alabiliyor diye ama onun önerdiği ilaç 180 bana çok geldi siz ne kullanıyorsunuz alsam mı acaba normal mi bu fiyat