Sefaserpil 2 yaşında benim oğlumda 83 dü bizde de eşim 175 ben 153 kötü değil bence bizim çocuk doktorumuz minyon demişti ama kansızlık falan çıktı ilaçlarını düzenli kullandık baya gelişme oldu şu an 2 buçuk yaşında 13 kilo 90.5 cm siz kan tahlili yaptırdınuçız mı bilmiyprum ama eğer bir eksikliği ya da herhangi bir sağlık sorunu yoksa balık yağının çok faydası oluyo