Zeze1409 Kızlar bebeğimin cildi hassas olduğu için dr mustela pişik kremini önermişti kullanıyorum fakat kullandığım halde poposu kızarık oluyor bazen siz ne kullanıyorsunuz birde pudra kullanmayı öneriyor musunuz ?
Drindniz Zeze1409 bende aldım daha bi kere faydasını görmedim ama diğer ürünleri harika sürekli nemlendirici ve şampuanı kullanıyoruz
nslhn_D Zeze1409 ben kullanıyorum onu ama mustelanin pisik önleyici krem eğer pisik olmuşsa iyi gelmez 😌
Mstfaslhnalprsln12 Zeze1409 ben bepantol kullanıyorum çokta memnunum pişik 2 güne falan geçiyor düzenli kullanınca
Gorkemkc Zeze1409 erkek bebekler için pipiyi tıkar diye pudra önermiyorlar kızsa eğer kullanabilirsiniz benim bebeğim erkek bepanthol pişik kremini sürüyorum hemen geçiyor
AtlasAysegul Zeze1409 Pudranın tehlikeli olduğu çıktı ortaya artık kullanmayın sakın. Bize pepanthol çok iyi geliyordu ama artık gelmiyor. Kimyaları değişiyor sanırım büyüdükçe. Sudocrem çok iyi geliyor. Mustelaya yeni başladım o da çok güzel geldi ve içeriği temiz bir ürün.
Helenyaz Zeze1409 ben de kullandım ama hiç işe yaramadı, seba med eh işte, bünchen kullandım, bepanten kullandım yine işe yaramadı en son penaten aldım sıfır pişik kesinlikle öneririm çok yoğun bir kıvamı var uzun süre gidiyor.
AslanEkrem Zeze1409 bende aldmm beyaz tenli olduğu için hep pişik oluyordu şimdi pavloderm kullanıyorum çok memnnm 12 saat içerisinde geçiyorpişik
papyon Zeze1409 bepanthol güzel ama fazla para vermek istemiyorum reçeteli olsun diyorsanız trosyd guzel:)
BirVeraAnnesi35 Zeze1409 sudocrem i şiddetle tavsye ederimm en kötü pişiği bile bikerede hallettii hemen