Selam arkadaslar.
10 aydir sutumu sagarak veriyorum bebisime. Inanillllmaz tatli yiyorum.zayifim ama yag tulumuna donusecegim yakinda diye korkuyorum. Oyle boyle bi istah degil. Devamlo yiyesim var. Bisey yemeden duramiyorum.
Umarim bu emzirmeyle alakalidir. Emzirme donemi bitince istah azaliyor mu. ? Yoksa ben artik istahli bir insan mi oldum. Cevaplarinizi bekliyorummm