Merhaba anneler, 8 aylık olduk ama o kadar kötü geçiyorki bu ara yorgunluktan tükendim artık. Geçen ay alttan 2 dişimiz çıktı. Rahatlarız dedk yine devam ediyor huzursuzluklar. Ne yemek yiyor ne uyuyor ne duruyor ne oyun oynuyor.vallahi cok zorlanıyorum varmı bu dönemde olan? Sabahın 8inde kalkıyor akşam 11 e kdr sdce iki kere yarım saat uyuyor🤦🏻♀️ Gece desen saat bası ağlayarak kalkıyor sürekli göğsümde emerek uyumak istyior. Cok zor coook.