Serapo Teşekkür ederiz, sizede şimdiden geçmiş olsun😘 Yok hayır lazer değil normaldi. Hiç bir zorluğu yok hissetmedi zaten. İşlem öncesinde muayeneden sonra pipisine bir iğne yapıyorlar o biraz ağlatıyor 20 dakika sonra tamamen uyuşuyor işleme alınıyor. Biz babası ve ben girmiştik burda arkadaşlar süt sağ dediler yada mama yap ama benimki biberonu sevmediği için içmedi eğer seviyorsa durması için hayat kurtarıcı oluyor. Zaten bir hemşire bacağini tutuyor sizde babasıyla ellerini tutuyorsunuz. 20 dakika sürdü bizim o kadar sonra hemen taburcu olduk geldikten iki saat sonra uyuşukluk artık geçmeye başlayınca bir fitil attık, 4 saat sonra calpol verdik hiç ağrısı sızısı olmadı çok şükür. Umarım sizinde ağrısız sızısız geçer tekrar geçmiş olsun🙏