Benim oglum da 2 ay 13 gunluk. Aynisini o da yapiyor. Genelde doyunca yapiyor. Bazen yanlis pozisyonda emince oluyor. Memeyi duzgun yerlestiriyim agzina cenesine agirlik veriyor diye alttan memeyi kaldiriyorum. Sonra duzgun emmeye devam ediyor. Gazi da oluyor bazen. O yuzden de yapiyor bazen ama genelde bu durumda agliyor ikiniyor.