Mmelike anladım şöyle ki bizim doktorumuz kaç kere kalkıyo diye sordu benim kızım normalde gece tam 2 saatte bi kalkıyodu🤦🏻♀️ ama acıktığından değil 2 dk emip bırakıyodu zaten. Doktorumuzda o kadar sık kalkmasın sen, seni istediği için kalktığını anladığında pışpışla uyut dedi. Öyle yaptım şu an gece iki kere kalkıyo ikisinde de iyi emiyo yani acıkmış oluyo. Kilo alımı iyiyse uyandırmaya gerek görmüyo genelde doktorlar tabi siz yine de danışırsınız. Uyurken siz de dinlenin uyuyun ne güzel diycem ama ana yüreği dayanmıyo işte aç mı tok mu düşünmeden edemiyo insan🙄