Bebeğim 5 buçuk aylık bir haftadır sürekli sinirli. Gazını çıkartabiliyor sütüm yetiyor çok şükür kakasını çişini de yapıyor uyumadığı vakitler oyunda oynuyoruz ama sürekli bir “ıııııııı” sesi mızmızlık ağlama kendini kasarak sinirlenme neden böyle anlayamıyorum. Güldürüyorum ama zorla gülüyor atak haftasında da değil artık ne olduğunu anlayamıyorum