KaSeAy
Kesinlikle çok güzel alsam yine bunu alırdım.
Ne çok hafif ne çok ağır çok ideal..
Bindikleri ilk zaman yürüyememeleri normal alışana kadar itemiyolar ama alıştıklarında evde fır fır dönüyolar emin olabilirsiniz..
Kaç kişiye tavsiye ettim hepsi aldı ve memnun kaldı garanti veriyorum bu konuda bu marka yürüteç için😌
Çok çok güzel gözünüzü kırpmadan alın asla pişman olmazsını☺️☺️