İlk disi patladı uzuyor ikinci de patlamış ama asla mutlu değil hep ağlıyor hep mızmız ek gıdayı asla kabul etmiyor zaten başka bebekler köfte pankek yiyor benimki yoğurdu bile yemiyor tatlı şeyleri bile 2 kaşık yiyor en fazla. Eskiden oynardı oyuncaklarıyla iş yaparken beni izlerdi ah ne güzel günlermis meğerse eşim de ben de mahvolduk ne yapicaz böyle nasil geçecek nasıl bitecek? Akşam olunca saatleri sayıyorum 11den önce de asla uyumuyor nolur yardim edin bir fikriniz varsa