Kızlar biz Bebelac 3 numara kullanıyoruz 9 ayligiz. Şimdiye kadar aldığım mamalarda pütür pütür şeyler vardı pirinç taneleriymis sanırım bide koyu kivamliydi. Yeni aldığım mama da o puturler yok ve koyu kıvamlı değil sizce bozuk mudur gece beslenmesi lazım ve başka mama yok elimde .