Bebegim 3 aylık oldu piyanolu oyun halımız var çok seviyor ve baya oyalanıyor onun dışında ufak tefek oyuncaklar almadım henüz küçük diye ama artık yavaş yavaş almak istiyorum önerebileceğiniz ve memnun kaldığınız oyuncaklar neler? Memnun kaldığınız eğitici, bebeğinizin sevdiği ilgilendiği oyuncaklar konusunda fikirlerinize ihtiyacim var 🌸😇