Purely benim kızım 7 buçuk aylık nerdeyse, tekrardan başladım yavaş yavaş eğitim vermeye. Aslında 5 buçuk aylıkken vermiştim güzel düzenli uyumaya başlamıştı derken iki diş birden çıkınca bütün uyku düzen hepsi bozuldu emerek ve fön sesiyle uyumaya başladı sonra bi gün sabaha kadar uyumayınca pes ettim tekrar başlıyım dedim eğitime. Neyse rutinler oluşturarak uykuyu öğretmemiz gerekiyormuş besleme bez değişimi sonra yatağa geçiş. Ben ağlatmadan vermeye çalışıyorum zor oluyo biraz tabi. Ağlamaya başladığında alıyorum kucağıma sakinleştiriyorum sonra tekrar yatağa koyuyorum öyle öyle onu tekrar emzirmiyceğimi anlıyor ve pes ediyor. Üç gün önce 1 saatte uyudu dün 50 dk da bugün 45 sanırım oluyor. Birde Instagram da turkanacar diye birisi var ücretsiz anlatıyor detaylı ona da bakmanızı öneririm