Aysel44 İyi akşamlar kızlar bebeğim tam uykuya geçerken bazen sıçrıyor öyle olan var MK bebeğim 20 aylık
Zeynep3000 Aysel44 korkan bebekler öyle oluyor. Bisey den mi korktu yüksek ses veya anı düşme veya aniden canının acıması gibi şeyler yaşadımi
aselimbalkizim Aysel44 benim kızım daha küçük 3 aylık peşpeşe çok kez oluyor uykuya dalarken veya uyku sırasında arada doktoruna sordum hatta şiddetli silkeleniyo dedim çok normal olur dedi sadece bende korkmuyorum artık
Aise_35 Aysel44 bende çok tedirgin oluyorum . Genelde uyuturken ayetel kürsi açıyorum öyle uyutuyorum . Şu sıralar yok çok şükür
Aise_35 Aysel44 @Zeynep3000 demiş ya düşme canı yanma diye . Benim bebeğim kuvezde kaldı 1 ay sanırım o sırada bu sıçramaları oluştu .
Zeynep3000 Aysel44 benim 3 çocuğum var ve edindiğim tecrübe bu. Büyüklerde öyle söyler süpürge in sesinden falan korkmuş olabilir. Sen uyuturken bildiğin süreleri oku ayetel kursi nas Felak oku geçecektir 😊
aselimbalkizim Aysel44 hatta bizde nasıl biyerden düşüyomuş gibi oluyoruz bazen uykumuzda ona da öyle oluyo demişti ama önemli bişey değil demişti 😊
Zeynep3000 Aise_35 olabilir bebek bu en ufak bisey den bile korkabilir sen sadece kuran oku iyi gelecektir