6 ay 16 günlük minik prensesim 6.ayımıza girince kendi odasında yatırmaya başladım ve emerek uyuyan bebeğimi emzirdikden sonra yatağına yatırarak patpat ve pışpış ile uykuya geçirmeye çalışıyorum 10 gündür ama bazen inanılmaz ağlama krizleri bazen direkt kendi uyuyor (genelde gündüz uykusunda)ve bu şekilde kendi kendine uyutmayı başaran annelerimizden sürecin nasıl geçtiğini ne kadar sürdüğünü deneyimlerinizi ve önerilerinizi paylaşabilir misiniz ? 🥰🤗🌺