Babyyy1 activia kullanıyorum, bulamadığımda da büyüyo marka maya. Özel bir şey yapmıyorum aslında, dolaptan cıkarıyorum cogu zaman sütü de, o şekilde de tutuyor. Normalde 1-2 çk yoğurt fazla bile bir kabına ama açmışken paketi dolu dolu birer tatlı kaşığı koyuyorum🐣