Derinay evet bizde cok ise yaradi benim bi tibbi nebevi tanidegim var gaz damlasi verme kimyon icir dedi doktora sordum sikimti yok ver dedi zaten yapilan damlarda var dedi tanidgim arkadasda ben kizima sabah ogle aksam 3 kasik verdim dedi ilk bir kasik olarak basladik sabah ve aksam baktim zarari yok 3 cay kasigi veriyorum 3 ogun biogai gaz damlasi ile beraber kaka sorunumuz vardi 5 gun 6 gun yapmiyodu bisiklet harketi kimyin ve damlayla 3 gune bazen 2 gune indirdik sukurler olsun dene bak ilk bi cay aksgi ver sonra arttir gun gectikce ben sabah kaynatiyodum bir cay bardagina bir cay aksgi tane kimyon atip ogunlerde cok az isitip veriyodum bardagin hepsini isitma 3 cay kasgi olacak sekilde al isit azicik sonra ben ilj kizimada bunada dogdugu gundne beri su veriyorum gunluk ilik su veriyorum oda yariyo gaz icin gobek deliginin bir oarmak ustune karnini hafif ilik suyla parmagimi sabuna batirip saat yonunde ve saat yonunun tersine digru masaj yapiyorum bazende elbislerinden dairesek masaj asagi yukari dogru masaj ve bisiklet hareketi yada baacklarini karnina itiyorum uyutunca yuz ustu yatiyodum yaninda duruyodum 2 saat uyuyodu uyaninca tum gazini yapiyodu bunuda dene sende ilik ic sicak ye herseyi sut ve sut urunlerine alerjisi varmi oda gaz yapiyo kuzim daha neler yaziyim bilem3dim