Hatce1344zm Kizlar 2.5 aylik bebegimde sıvı kaybı varmış..mamaya başladık..bu mama nasıl kilo yapıyormu… gaz yapıyor mu.. kullananlar yazabilir mi…
civcivoz Hatce1344zm ben ilk dogdugu zaman bir kac günlükken kullanmıstım cocuk o gece gazdan mahvoldu bir daha da asla vermedim
Kavinsmom Bu mama baştan verilirse bebek kabul ediyor başka mama vermeden bunu verin tadı diğerlerinden kötü ama tat algısı yoksa sorun Olmaz. Bende gaz yaptı ama çok insan memnun biz değiştirmek zorunda kaldık zaten 4 aya doğru gaz sorunu epey azalacak