asel2020 yani pütürlü nasıl oluyor biz başlayalı 10 gün oldu. Ama hiç blender kullanmadım. Hep çatalla ezip verdim. Hatta meyve süzceğine koydum kendisi yedi. Sevdikleri yiyeceklere öğürme ,öksürme olmadı. Ama sevmediklerinde öğürdü boğazında kalıyor gibi suratı değişti tabi hep eşim evdeyken yedirdim ben çok paniğim çünkü o daha sakin böyle alışacak diye diye yediriyor 🥺