Kuzeyyyyy
Ahh bunu demeseydınız keşke.
İcim cız ettı.
Planlı sezeryan olacaktım. Doktorum dönüşümlü Çalışmaya gececektı. Tamamen pandemi olabilir hastane vs dedi. 37+6da yaptı sezeryanı.normalde en az 1 haft vardı. 46 cm 2700 bir kız. Reflusu çıktıgındam beri Acaba mı dıyordum. Doktora sormaya dilim varmıyordu.
Resmen taş oturdu kalbime mesajınızı okuyunca
Nasıl kandım, nasıl kabul ettim, neden beklemedim