Dorukkusunannesi Oğlum 4 aylık koltuk alti kızarıyor ve kanıyor nemlendirici sürüyorum ama tekrar oluyor nasıl geçer kızlar ? Ayrıca boyun pişigi de var
senceumrumdam1 Dorukkusunannesi hametan kullan canım çok iyi bir krem doktorum önermişti ben boynuna boğumlarına koltuk altına hep onu sürüyorum bişeyi kalmıyor ben hep kullandım şuan 8 aylık hala kullanıyorum
TugbaY Dorukkusunannesi ben boyun pişiğini pamuğa biraz hakiki zeytinyağı sürerek geçirmiştim 3 günde düzeldi
Belinaysmom Ben her sabah kendi elimi yüzümü yıkarken onunkinide ılık suyla yıkayıp kurluyorum bişecik olmuyor 🎈
senceumrumdam1 Dorukkusunannesi bepantol bende de işe yaramadığı için doktorum bunu önerdi bende bunu kullanmaya başladım pişman değilim.
Eylul-aynur Dorukkusunannesi evet boynu ve koltuk altı iyice yedirdim kremi sonra üzerine biraz daha sürdüm
Elifimherseyim Dorukkusunannesi ben pudra suruyorum koltuk altı ve boynuna krem surunce yapıs yapıs oluyor pudralıyorm dogdugndan beri
VelardaEdiz Dorukkusunannesi evet koltukaltı ve boyun altıydı bizimde doktorumuz hamazinc ve pudrayla geçer demişti öyle de oldu
Kadert Dorukkusunannesi pişik oldugunfan eminmisnz bnde 9 aydr pişik pişk diye oğlumun boynuna pişk kremleri sürdüm oysaki atopik dermatiti var oğlumun boynuda egzamayymş kuruluktan oluyo yani pişk kremlride daha kuruttu ve aylrdr çektik sonra ablm dedi 9 ay oişj mi olur egzama o diye egzama kremlrnden sürdüm iki güne gecti