Kızım 3.5 aylık son zamanlar aşırı derecede kusuyor kabızlıgı vardı ve dün kakasında çok az minik minik kan gördüm bugün doktora gittik alerjik testi yapıldı haftaya cıkıcak sonuçları emzirdiğim icin bana da 15 gün diyet verdi kızıma da aptamilin alerji mamasını verdi ama iğrenc kokuyor vermek bile istemiyorum kuzuma..kilo alımı da yavas 3200 Dogdu su an 4700 kilo kolikti ve reflüsü de vardı o kadar üzgünüm ki su an bana biraz moral verir misiniz😔😔Bizi neler bekliyor çok mu kötü birsey bu hiç bilgim yok ilk cocugum🐣