horozsehirli20 2 ay 10 günlük bebeğim daha önce yarim saat emerken şimdi 1saati buluyor tam tersi olması gerekmiyor mu🤔 ve beslendikten sonra 2 saat olmadan ağlamaya başlıyor acaba doymuyor mu sizlerde de böyle olan var mi?
mehtapimat horozsehirli20 benim bebegimde 2 ay 3 günlük biz meme+mama seklinde ilerliyoruz gün icinde emziriyorum gece yatarken ya da sütüm yetmeyince mama veriyorum mesela az önce beni emdi ama agladi mama yaptim 60cc mama icti sütünüz yetmiyo olabilir mi acaba bi de o emdigi sürede sütünüz geliyo mu yoksa agzinda mi tutuyo ?
defnesmoms horozsehirli20 benm kızım 2 ay 9 günlük 5 dk emiyo bi saat geçmeden ağlamaya başlıyo emziriyorum tekrar doymadığını düşünmüyorum acıkınca aglıyolar birde her bebek farklıdr bizimki emzik almadığı için uykusu olduğunda memeyi emzik gibi kullanıyor bazen keyif yapıyor bırakmıyor . doyuyodr merak etmeyin
Karakiz horozsehirli20 ayni durumdayim 2 aydan sonra azalacak diyolsr ama alakasi 2 saatte bi emiyo uyuyo 10 yada15 dk emiyo aglamiyo kilo alimi iyi sutum yetmedigi yerde mama weriyrm
mrymdnr horozsehirli20 bence hiç olumsuz düşünmeyin kilo alımı yeterliyse bebeğiniz istediği zaman emzirin hem sık emzirmek sütünüzü de artırır
horozsehirli20 Hasand benimkinde tuhaf olan yaklasik 1 saat emiyor ve 1 bucuk saat icinde yine basiyor aglamayi. 15 dk emse yeterli emmedi acikmis olabilir diyeceğim ama o da yok
horozsehirli20 mehtapimat emiyor içine çekiyor hissediyorum. emin olmak icin sutu mu arada sagip bakıyorum gayet yeterli sütüm de var ama anlamadım.
Mehmet mehtapimat sütün yetmediğini nasıl anlıyor sunuz? Emdıkten sonra aglıyor hala emmek mi istiyor?
mehtapimat horozsehirli20 bende de öyle oluyo kizim cekiyo acaba sütüm mü yok diyorum ama aldiktan sonra akiyo sütüm ama demek ki yetmiyo emdikten sonra eli agzinda oluyo ya da mizirdaniyo aciktiginda anliyorum siz de emzirdikten hemen sonra 30cc mama verip deneyin isterseniz
horozsehirli20 Mehmet yetip yetmediğini tam anlamıyla bilmiyorum ama çiş li bez sayısı günlük 7 yi buluyor ve kilo alımı güzel. ama emdikten sonra 1 buçuk saat olunca mızmızlanıyor hemen sonrası ağlıyor. Benim merak ettiğin uzun emiyor neden bukadar cabuk acıkıyor
mehtapimat Mehmet benim kizim emdikten sonra doymamissa mizirdaniyo araniyo mama yapip biberonu dudagina degdiriyorum hemen agzini aciyor ve istahli cekiyo siz yine her ihtimale karsi memeden sonra denemek amacli 30cc mama verip deneyin isterseniz
horozsehirli20 defnesmoms ne bileyim burada herkes önce ki ay a göre 2 aylik olup 5 dk da 10 dk emdigini söylüyor. emme işlevini daha kısa sürdüğünü duyuyorum. ama benim ay ilerledi emme işlevi de uzadı 🤔
Mehmet horozsehirli20 benım oglum da aynı. Gece 3 -4 kez emıyor. Gunduzde en fazla 2 saate bır emıyor. En fazla 15 dk. Bende merak ettiğim için sordum nasıl yetmedıgını anlıyorsunuz dıye. Aynı durumları bende yasıyorum da 😏
defnesmoms horozsehirli20 her bebek farklıdır doktor bile bana 3 saatte bi emzir diyor ama benm kızım max bi saat dayanıyor iki saat ağlatamam tabikide bebekler kendileri bi şekilde yönlendiriyo kokunuzu istiyordur uzun kalmak için bi çok sebebi olabilir bende çok özeniyorum burda okuuunca ama benm bebeğim böyle malesef
fatima bende bekleyim burda aynı dert bizde devar.. anlamıyorum önceden 10-15 dk emip doyardı şimdi emiyor yarım saat kadar ama 2- saat geçmeden tekrar başlıyor
horozsehirli20 mrymdnr sık emzirmek sorun değil ama 2 saat olmadan da sindirmeden gaz yapar diyorlar zaten gaz sıkıntımız var. asıl sorun meme de çok uzun kalıyor 1 saati buluyor