fatma123r Merhaba ben sezaryen olalı 2 ay oldu ama hala arada kahverengi kırmızımsı akıntım oluyor benim gibi olan var mı 😕artık korkmaya başladım
Suleinn fatma123r bnce normal benimde öyle olmuştu leke şeklinde geldiği sürece bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama yoğun bi şekilde gelirse bi doktara gözükün