Xyz1234 Kızlar bugün tam 3 aylik olduk var mı başka 23 ekim doğumlu bebiş ? Ayrıca gündüz neredeyse deliksiz uyuyor kızım ama gece hicbir şekilde uyumuyor nerdeyse 2 den 9 , 10 a kadar ben de endiselenmeye başladım normal midir ??
Mervenis Xyz1234 biz variz 🥰🥰 gunduz çok uykusu yok kesik kesik uyuyo 🥰gece uyuyo ama saat 2 yi buluyo😂
Xyz1234 Tugcesilam ya bizimki çok uzun uyuyor emzirmek için ben uyandiriyorum diyorum şekeri mi düştü acaba diye gece de sabaha kadar gözünü yüklüyor anlamadım bir türlü
Xyz1234 Mervenis 23 ekim doğumlu mu 🤗 Bizim de gece öyle sabah kadar gözünü gözlüyoruz uyusun biraz diye
Mervenis Xyz1234 uyandirmayin diyor doktorlar ama cok uzun suruyorsa tabiki dogru olani yapiyosun masallah kuzucuga🥰🥰
Tugcesilam Xyz1234 bi zaman çok uyuyorlar bmm kızda ilk doğduğunda uyuyordu şimdide uyuyor ben kaldırıyorum yada uyuduğu yerde mama. Veriyorum
Mervenis Xyz1234 evet canim 23 ekim valla sadece kucakta uyuyor yataga biraktigimiz an agliyor yada ayagimda salliyorum 😂
Zarayagmurr Kızlar benim kızımda 2 ay 12 günlük gecede gündüzde çok problemli bir uykusu var bende onun için çok endişeleniyorum gece beşiğine koyduğum an uyanıyor rezene ve anason çayı yapıp vermemi söylediler denediniz mi ne şekilde vermeliyim yardımcı olur musunuz bilginiz varsa
Xyz1234 Zarayagmurr ben çok zararlı olduğunu duydum 4 yasin altindakilerde beyin tahribatı yapabiliyormuş