Betulyildiz Kızlar 2 ay 6 günlüğüz 4 gündür sağa sola dönüp duruyor hızlı hızlı sanki biyeri agrıyor doktor bişi yok dedi biraz öksürük atlattık ama bu haraket başladı şimdide :( ne olabilr doktordan snra kulakta bişi olabilrmi ? Doktor baktıgında bişi yok dedi kulaga ama sanki var gibi agrısı var gibi ? Yardım yaşan varmı?
Thesra Betulyildiz Eğer doktor bakıp birşey yok dediyse bütün bebekler o aylarda onu yapıyor nedenini bilmiyorum ama benim bebeğimde yapıyordu geçiyor zamanla büyüdükçe değişik değişik şeyler yapıyolar😌😌
Sedakanikyiss Betulyildiz Benim bebeğimin bir tanesi öyleydi zamanla kendiliğinden gitti doktorunuz gördüyse sıkıntı yok. Şimdi ikiside öyle yapıyor uykuları geldiği zaman 😂😂😂
Busu48 Betulyildiz Bizde 2 ay 6 günlüğüz aynısını benim evladım da yapiyo 10 15 gündür falan doktora sorma gereği de duymadım çünkü hoşuna gidiyor gülümsüyor 👶
Miniktavsan Betulyildiz bizimki de yapıyordu hep kulağı sanmıstık ama sonradan öğrendim ki bütün bebekler o ayda yapıyomus onu doktor bişey yok dediyse endişelenme annesi
Duygu9235 Betulyildiz emmek istiyor olabilir mi bebekler acıkttıkları zaman aranırlar benim oğlumda yapıyordu.
Gonul_celen Betulyildiz ne zamanlar çeviriyor bizim ki geceleri biberonla beslenirken durmadan yapıyor ve biberonu ağzından hiç çıkarmadan bütün beslenme saatimiz öyle geçiyor geceleri o kdr hızlı ki ben zor tutuyorum biberonu suratına düşecek diye
Pembelokumum Betulyildiz bebeğim 3 aylık oldu hala öyle merak etme normaldir ağrısı olsa ağlar heralde.