Elisa_mmm İyi akşamlar kızlar şubatta bebeğimin 1 yaş dogum günü var kendime elbise bulamadım trenyol dan galan baktım hep siyah renk var çok şıkır şıkır elbiseler ben düz bi elbise arıyorum hangi sitede vardır önerisi olan var mı yardımcı olur musunuz
Kifayet Elisa_mmm benim kzımın da ilk yaşı şubatta bende instagramdan söyledim canım fluffydreams.tutu den istersen bir bak sayfaya