Rubby FrdCN 6 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor. O yüzden normalde de hep sulu kakası. Bugün ilk defa tadımlık yoğurt verdim yeşil kaka yaptı 🤷🏻♀️
FrdCN Rubby benim bebeğimde 2 aylık doktorumuz bize sulu yeşil kakayı fışkırtarak yapıyorsa tatlı yeme miktarın fazla kaçmış demektir azaltmalısın demişti.