Derinay avent sağolsun kızım avent biberona geçtikten 1 ay sonra emmeyi bıraktı. Damlatan, saçma sapan bir biberon nesini övüyorlar bilmem. 🤷♀️ doğumdan itibaren 2 ay medela calma biberon kullanmıştım hiç sorun yaşamamıştım. Ne zaman ki daha da bırakmaz artık memeyi deyip biberon değiştirdim korktuğum başıma geldi. Biberon kullanmayın mümkünse. İmkanınız varsa da medela calma alın.