Ayseee27 Bebeğim 8,5 aylık bi kaç haftadır ayakta duruyordu basen bi adım atıyor bu eğrilğe sebep olur mu erken yürüyen bebeklernz var mı
nursocum Ayseee27 yürüdüğü anlamına gelmiyor ayakta durması benim oğlum 3 aydır ayakta duruyordu ama şu an daha yeni yürüdü oda tam değil hep düşüyor niye eğirilik olsun plastik mi çocuk
Kitapkurdumom Ayseee27 ok canim benim oglumda 8 aylikken yürüdü, simdi 20 aylik egrilik vs yok Allaha şükür
Ayseee27 nursocum benimde 7 den sonra ayakta durdu şimdi adım atıp düşüyor bi yere tutunup yürüyür eğri olur dediler korktum kızımda minyon bya
Ayseee27 Tortilla valla zayıf gelişmicek diye korktum hareketli baya şindi bayadır ayakta korktum öyle dediler
Kitapkurdumom Ayseee27 plastik mi bu eğilsin 😊 seni tedirgin etmek icin demişler üzülme canım bol bol peynir yogurt yedir Allahin izniyle hic biseycik olmaz 😘
nursocum Ayseee27 valla net hatırlamıyorum 7 aylık falandı durdu 2 ay öncede desteksiz adım attı şimdi yürüyor
bitterikolata Ayseee27 o kadarken desteksiz beş altı adım atıyordu 9. Ayında kendi yürüdü gitti. Bir buçuk yaşında eğrilik falan yok şükür
Ayseee27 bitterikolata kız mı sizinde ? Ya buda kendi kalkıuor yani nasıl engel olunur olamazsınki dmi korktm
bitterikolata Ayseee27 hayır oğlum var 🙂 valla o çok uzun sürmedi ben arkasına tam düşünce kafasının geleceği yere yastık koyuyordum ve yanından ayrılmıyordum zaten bir hafta falan sürdü altı aylıkken desteksiz oturmuştu
Ayseee27 bitterikolata aynen bizimkide herşeyi erken yaptı 3 aylıkken döndü destekli oturdu erkenden desteksiz oturdu ilk oturdu sonra emekledi gibi bişey oldu bir aydırda ayakta hala ayakta işte inşallah bişey olmaz ya. Ama olırsada allahtan tabi
bitterikolata Ayseee27 yok ya ne olacak ki eşim ve ben de dokuz aylıkken yürüyormuşuz şükür gayet düzgün bacaklarımız 😁