Nadiye biz oğlumuz 1 aylıkken lokman hekim Akay’da ,üroloji doktoru Özgür beye yaptırmıştık,o zaman fiyatı 1400tlydi,çok çok memnun kalmıştık,dikişli ve lokal anestezi uygulayarak yapmışlardı,uyuşukluk geçtiği zaman biraz ağladı bidaha ağlamadı,korkmayın çok 😊 hayırlı olsun şimdiden