Merhaba anneler,
4 bucuk aylık kızım var. Tek pompalı elektrikli Lansinoh marka süt sağma makinam var. ikinci aya geçer geçmez sürüm bitti. Ne kdr sağsam da çıkmadı. Şu an sadece mama veriyorum. Süt sağma makinamı faydası olacak bir annemize satmak istiyorum. Yanında baby plus marka süt saklama kapları da var , e bebekten almıştık. Lansinohun biveronu da var ama kızım onu kullandı. En azından süt sağarken dolum için kullanabilirsiniz kapak başlığı da duruyor. 🥰