elfozyil hangi şehire gidersen kuzum aşı kartını götür bebeğinin. Sağlık ocağına gidip misafir olduğunu söyle yapıyorlar hemen. 2 aylık aşısında brnde öyle yapmıştım. Sonra kendi sağlık ocağına bildir. Ona göre yapıldı diye not alıyorlar. Bekletme yani ne olur ne olmaz 🌸