-23buglem Arkadaşlar 40’ım çıkmadı henüz 1 ay 3 günlük olduk saçımı boyatmak istiyorum fakat boyatılmaz diye bir duyum aldım bilgisi olan varmı veya boyatan ?
cydcvk -23buglem kızım 7 aylık hala boyatmadım zaten pandemi var kuaförlere güvenemiyorum açıkcası. Saçımda dinlenmiş oluyor ben cesaret edemezdim hele ki emziriyosanız
-23buglem elifiii kuaför de boyatıcam ama bitkisel deseler de gerçekçiliğine ne kadar güvenebilirim orası soru işareti 🤔 Herhangi bir sorun teşkil etmiyorsa boyatmak istiyorum bakalım
elifiii -23buglem kuaförde boyatacaksanız 3. ayı doldurmanızı tavsiye ederim en azından. ya da organik saç boyanızı alıp götürün orada boyatırsınız.
Rubab_Mommy -23buglem Bi sorun olucagini duşunmuyorum.Ben etraf baskisi yuzunden 40in cikmasini bekledim
elifiii -23buglem dünyaya alısma süreleri ve alerjili bir bebek mi diye. Saç derisi ile kana karısıyor boyaların içindeki maddeler, bebekler için ve sizin içinde zararlı.
Merrys Bence sorun olmaz bitkisel boyalar var, annem babam kuaför bende boyatmıştım çünküm. Aksine iyi geliyor🌸 insan bi oh diyor, kendini iyi hissediyor 🙃