Yeliz1905 ben doktora sordum emzik meselesini. doktorum büyük emzik onermedigini söyledi. şöyle ki bizim yurumeyle harcadığımız enerjiyi onlar emerek harcıyorlar, ek gıda döneminde bunu istemeyiz dedi. Ben de hiç incelemedim açıkçası 6 aydan sonraki emzikleri ne kadar büyük ne kadar fark var bilmiyorum.