Dnrsln Ağlama şekilleri bebeklerin her farklı sıkıntısında farklı oluyor. Siz de fark etmişsinizdir muhtemelen, gazı olunca farklı acıkınca farklı mesela. Daha önce bu seferki gibi bir ağrısı acısı olmadığı için farklı biçimde ağlamıştır muhtemelen. Bizde de aynısı olmuştu 2 ay aşıları sonrası.